برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( MS Access مدیریت سوابق کارکنال )
· • • • • • • • °° • مدیریت سوابق کارکنال مدیریت سوابق کارکنال مدیریت سوابق کارکنان مدیریت سوابق کارکنال مدیریت سوابق کارکنال برنامه اکسس سیستم مدیریت سوابق کارمندان · · برنامهاکسسبرنامه اکسس سیستم مدیریت سوابق کارمندان · · برنامهاکسس · امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک برنامه اکسس سیستم مدیریت سوابق کارمندان الگوهای پایگاه داده کارکنان پویا، عملیات منابع انسانی را آماده دانلود قرار داده ایم به صفحه ما که به الگوی پایگاه داده کارکنان اختصاص داده شده است، خوش آمدید، یک راه حل قدرتمند که برای ساده کردن مدیریت سوابق کارمندان طراحی شده است دانلود پروژه حرفه ای برنامه کارگزینی · · دانلود پروژه حرفه ای برنامه کارگزینی · · این سیستم، عملیات مربوط به ثبت و نگهداری اطلاعات پرسنلی و ارزیابی کارایی پرسنل را در بر میگیرد گزارشات مناسبی از پرسنل قابل ارزیابی، ارزیابی کارایی پرسنل به منظور کنترل، تصمیمگیری و آمارگیری از جنبههای مختلف کارایی پرسنل در سیستم لحاظ گردیده است برای ساخت این نرم افزار از محیط برنامه نویسی استفاده گردیده است نرم افزار اکسس چیست؟ راهنمای کامل آشنایی با · · نرم افزار اکسس چیست؟ راهنمای کامل آشنایی با · · · نرمافزار یک سیستم پایگاه داده است که به کاربران اجازه میدهد تا پایگاههای داده رابطهای خود را ایجاد، مدیریت و تحلیل کنند برنامه اکسس سیستم مدیریت سوابق کارمندان الگوهای پایگاه داده · · برنامهبرنامه اکسس سیستم مدیریت سوابق کارمندان الگوهای پایگاه داده · · برنامه امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک برنامه اکسس سیستم مدیریت سوابق کارمندان الگوهای پایگاه داده کارکنان پویا، عملیات منابع انسانی را آماده دانلود قرار داده ایم آموزش اکسس به زبان ساده رایگان و کامل · آموزشاکسسرایگانآموزش اکسس به زبان ساده رایگان و کامل · آموزشاکسسرایگان آموزش اکسس محیط کاری اکسس ایجاد جدول در اکسس ایجاد فرم و نمایش اطلاعات جدول در اکسس ایجاد پرس و جو در اکسس ایجاد گزارش در اکسس مزایای استفاده از پایگاه داده اکسس معایب استفاده از پایگاه داده اکسس خلاصه و جمعبندی اکسس یک «بانک اطلاعاتی» یا به زبان امروزی یک »پایگاه داده» است مهمترین وظایف اصلی یک بانک اطلاعاتی، ذخیره و بازیابی اطلاعات و مدیریت عملیات مربوط ثبت و نگهداری اطلاعات است بانکهای اطلاعاتی یا پایگاه داده، اطلاعات را به شکل ساختیافتهای نگهداری کرده، در صورت نیاز آنها را بازیابی میکنند کاربردهای زیادی برای پس از اجرای اکسس محیط اولیه نرمافزار ظاهر میشود با توجه به اینکه از نسخه ۲۰۱۶ اکسس در این مطلب استفاده کردهایم، شکل ظاهری هنگام باز کردن این نرمافزار به صورت زیر خواهد بود در گام اول لازم است که یک پرونده بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم در پنجرهای که در شکل زیر میبینید با انتخاب گزینه این کار صورت گرفته و کافی است نام و محل آن فایل بعد از ایجاد بانک اطلاعاتی جدید مطابق با آموزش اکسس در بالا، پنجره فعال میشود در واقع تمام اجزای یک بانک اطلاعاتی در این پنجره مشاهده میشوند در اشیا مختلفی وجود دارد که هر کدام وظیفه خاصی دارند اولین و مهمترین بخش یک بانک اطلاعاتی، جدول یا جدولهای آن هستند جدولها، محل ذخیره اطلاعات و دادهها در پایگاه داده محسوب همانطور که در قسمت قبل دیدیم برای ورود و نمایش اطلاعات، میتوان جدول را در حالت قرار داد و اطلاعات را در جدول وارد کرد ولی این روش برای ورود و نمایش اطلاعات معمول نیست زیرا کاربر در این حالت، نمیتواند شکل و سبک نمایش اطلاعات را به طور دلخواه تغییر دهد و همواره با یک ساختار جدولی مواجه است نرمافزار برای ورود و نمای در قسمتهای قبل روشهای ذخیره اطلاعات را آموختیم، حال و در این بخش میخواهیم اطلاعات ذخیره شد را براساس نیاز خود بازیابی کنیم فرض کنید از یک جدول میخواهید رکوردهایی را انتخاب کنید که ویژگی خاصی دارند برای مثال در جدول اطلاعات کارمندان یک سازمان میخواهید افرادی را پیدا کنید که ویژگی خاصی دارند اگر بخواهیم از یک یا چند جدول رکوردهایی را انتخاب ک همانطور که در بخشهای قبلی گفته شد میتوانیم از طریق فرمها عمل ورود و نمایش اطلاعات را انجام دهیم یعنی کاربر میتواند از طریق فرمها اطلاعات را مشاهده کند و دادههای جدید را اضافه یا دادههای قبلی را ویرایش کند حال در این بخش به موضوع گزارشات خواهیم پرداخت اگر بخواهیم کاربر فقط اطلاعات را مشاهده و چاپ کند باید از شئی دیگری به نام گزارش در اینجا، جوانب مثبت و مزایای حاصل از به کارگیری نرمافزار اکسس را مرور میکنیم دسترسی یک سیستم مدیریت پایگاه داده کاملاً کاربردی و رابطهای را در عرض چند دقیقه ارائه میدهد وارد کردن دادهها از چندین منبع مختلف به درون اکسس به سادگی و راحتی صورت میگیرد محیط اکسس را میتوانید به راحتی مطابق نیازهایتان شخصیسازی و تنظیم کنید اکسس با مانند بسیاری از نرمافزارها، اکسس نیز دارای نقاط ضعف و کمبودهایی است که البته نسخه به نسخه، کمتر شده و امکانش رو به توسعه است در زیر فهرستی از معایب اکسس را مرور میکنیم اکسس به عنوان یک پایگاه داده برای بخشهای تجاری کوچک و متوسط مفید است اما نمیتوان کارایی مناسب را برای سازمانهای بزرگ داشته باشد استحکام کمتری نسبت به با سیستمهای دیگر در این نوشتار، به عنوان یک مقدمه برای یادگیری و آموزش اکسس نحوه کار برای ایجاد جدول، پرس و جو و تهیه فرم و گزارشهای را فرا گرفتیم هر چند که کارهای زیادی با پایگاه داده اکسس میتوان انجام داد ولی در این متن آموزش اکسس براساس یک مثال ساده برای ثبت اطلاعات دفترچه تلفن و ایجاد فرم و گزارش پیش رفتیم و بانک اطلاعاتی را ایجاد و به کار بردیم البته قابل چک لیست مدیریت سوابق و پرونده های کارکنان تیک بزن ️ · · چک لیست مدیریت سوابق و پرونده های کارکنان تیک بزن ️ · · با استفاده از چک لیست مدارک پرونده پرسنلی، میتوانید به سادگی تمام اسناد و مدارک مربوط به کارکنان را در یک مکان امن و قابل دسترسی نگهداری کنید چک لیست پرونده پرسنلی شامل تمامی مراحل از جمعآوری اطلاعات اولیه تا بایگانی نهایی است با کمک این راهنمای گامبهگام، میتوانید یک سیستم مدیریت سوابق کارآمد و کاربرپسند ایجاد کنید اکسس در سیستم های مدیریت میکروسافت در سیستم های مدیریتی · · اکسس در سیستم های مدیریت میکروسافت در سیستم های مدیریتی · · در این نرمافزار میتوان تمامی مشخصات کارکنان را در قالب جداول مختلف ذخیره نمود و از آن گزارشها مختلفی ازجمله پرونده کارکنانی پرونده آموزشی و گزارشها عملکردی و همچنین میتوان از آن مدیریت سوابق کارکنال · · ·
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
دانلود مستقیم و سریع