دانلود نمونه بازی با کلمات با جاوا اسکریپت 

۹ بازديد

برای دانلود به لینک زیر بروید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( دانلود نمونه بازی با کلمات با جاوا اسکریپت  )



امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک نمونه بازی با کلمات با جاوا اسکریپت را آماده دانلود قرار داده ایم.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید

دانلود نمونه بازی با کلمات با جاوا اسکریپت 
#بازی_با_کلمات
#بازی_با_کلمات_با_جاوا_اسکریپت 
#بازی_حدس_کلمات_با_جاوا_اسکریپت
#بازی_حدس_کلمات_جاوا_اسکریپت
#magicfile.ir
#فایل_سحرآمیز
@magicfile.ir • • • • °°• دانلود نمونه بازی با کلمات با جاوا اسکریپت  دانلود نمونه بازی با کلمات با جاوا اسکریپت  تمرین جاوا اسکریپت با راه حل معرفی سایت های تمرینی › تمرینجاوااسکریپت تمرین جاوا اسکریپت با راه حل معرفی سایت های تمرینی › تمرینجاوااسکریپت بازی با جاوا اسکریپت می‌توان توسعه بازی را آسان کرد برای مشاهده و دسترسی به همه کدها می‌توانید به این لینک مراجعه کنید در این کدها نحوه ساختن بازی ۳ در ۳ به صورت گام به گام ۱۰ بازی جذاب مرورگر که با زبان جاوا اسکریپت ساخته شده‌اند › › ۱۰ بازی جذاب مرورگر که با زبان جاوا اسکریپت ساخته شده‌اند › › در این مقاله سرگرم‌کننده به ، یکی از محبوب‌ترین چالش‌های بازی‌سازی دنیای جاوا اسکریپت، خواهیم پرداخت این چالش بزرگ یک رقابت سالانه برنامه‌نویسی است که توسعه‌دهندگان با استعداد جاوا ساخت بازی با جاوا اسکریپت مکتوبمجله علمی آموزشی مکتبخونه › › ساخت بازی با جاوا اسکریپت مکتوبمجله علمی آموزشی مکتبخونه › › ساخت بوم ساخت مار حرکت خودکار مار استفاده از کلیدهای جهت دار برای به تغییر جهت مار اکنون می‌توانیم بوم یا صفحه بازی خود را برای حرکت مار ایجاد کنیم لازم به ذکر است که باید از سایت ابتدا عنصر بوم را دریافت کنیم بعد از ساخت بوم، باید زمینه ۲ را ایجاد کنیم ۲ همان فضای دو بعدی است که باید ایجاد شود بعد از انجام این کارها باید مستطیلی سفید به ابعاد ۴۰۰ با حاشیه سیاه رنگ ایجاد کنیم که از تمامی بطن‌ها حالا، برای مار ما باید با نشان دادن مار به عنوان یک آرایه از مختصات، محل اولیه مار خود را بر روی بوم مشخص کنیم برای ایجاد یک مار افقی در وسط بوم در ابعاد ۲۰۰، مختصات هر یک از اعضای بدن مار را لیست می‌کنیم اعداد و تعداد مختصات بدن مار برابر با طول مار خواهد بود بدین شکل نکته مختصات برای همه قسمت‌ها همیشه ۲۰۰ است مختصات همیشه کاهشی در اینجا ما بوم و مار خود را داریم، اما نیاز داریم که مار به صورت خودکار حرکت کند تا بتواند تمامی محیط اطراف خود را بگردد حال بیاید یاد بگیریم چگونه مار را به حرکت دربیاوریم اگر بخواهیم مار به صورت افقی حرکت کند و به سمت راست برود باید مختصات هر قسمت از مار را ۱۰ پیکسل افزایش دهیم به این شکل برای اینکه مار به سمت چپ حرکت کرد باید حالا ما یک مار در حال حرکت داریم که براساس حرکت پیش فرض حرکت می‌کند وظیفه‌ی بعدی که ما داریم این است که به مار جهت دهیم برای تغییر جهت دادن مار بیایید عملکرد را تغییر دهیم با این کار بررسی می‌شود که کلید فشرده شده با یکی از کلیدهای جهت دار مطابقت دارد یا خیر اگر این کار انجام شد سرعت عمودی و افقی مار را تغییر خواهیم داد به عملک ساخت یک بازی ساده با جاوا اسکریپت ویدئو سبز لرن › ساخت یک بازی ساده با جاوا اسکریپت ویدئو سبز لرن › · کد های جاوا اسکریپت در بازی اصل کار همین جاست

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد